Alla inlägg den 27 november 2009

Av mly - 27 november 2009 08:58

Äntligen är det fredag! Men denna vecka har bara srungit förbi tycker jag.

Gick hur fort som helst. Mycket att göra är väl svaret, när man har grejer att göra går de fort!


Magen har blivit bättre har inte lika ont nu som i slutet av förrra veckan. tabletterna börja värka, har åxå försökt att stressa av lite granna..


Mamsen och papsen de är inte bakningen och matlagningen som stressar mig, de tycker jag är avkopplande och stå o greja i köket, stressande är väl jobbet !

tack för er söta omtanke.. Snart mindre än 1 mån tills vi ses, ska bli så skoj! Längtar


Igår var jag och flera tjejer på timrå gårdsbutik, där de bjöd på trevligt sällskap och mycket shopping. Jag shoppade hur mkt som helst i alla fall enligt kvittot :) haha.. Men de blir skoj nu när ska pynta lite i helgen.


Imorse vaknade jag av mig själv halv 9 .. Knas.. Klockan stod på 08.55 men var jätte pigg halv 9 så klev upp då!


men nu har linus åå gått upp hör ja så nu ska ja gå och göra mig klar för ännu en jobbardag!

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards