Alla inlägg den 16 november 2009

Av mly - 16 november 2009 22:43

Idag hämtade jag upp veronica, vi åkte ner på stan.. Gick till tandläkaren och sedan vidare mot stan, ja skulle leta jobbar skor, men nää finns ju inga!!!!


Vi gick sedan på Charm, på afternoon te, mysigt värre... satt där rätt länge.. Mätta och belåtna rullade vi sedan hemmåt.. var typ mätt hela kvällen=D


Henke och linus kom hem och lagade mat, potatisbullar&Bacon, ja åt litelite... :)

Av mly - 16 november 2009 11:32

Ja de är ju en grå dag. Regn och Rusk och säkert blåser de kallt åxå.

Ja är i alla fall ledig och ska spendera dagen med min vän Veronica. Det var hur länge sedan som helst vi sågs så de ska bli super ksoj att träffas.. Fika lite och may be some shopping.. har ju ännu inte hittat nya jobbarskor=/


ParadiseHotel igår var ju inte ett dugg skämmigt! Men jises, hur kan man...??! :D

Jaja de är ju endå kul att kolla på fast man ibland gömmer sig bakom sina händer och liksom kikar ignom fingrarna.

Måste ju kika ikväll åxå givtevis=D


Nu ska jag göra mig klar. Sedan slämga igop en omelett innan jag ska ner på stan om ett tag!

Jag borde tvätta idag, men en maskin hinner nog precis inte blir klar innan jag ska dra. Och inge rba att låta den ligga i maskien(Luktar blä) länge..



Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards