Alla inlägg den 2 november 2009

Av mly - 2 november 2009 21:54

Vi har gjort en liten myshörna ute i vårt burspråk eller vad de heter. Vi ställde dit en fotölj för ett tag sedan, nu köpte vi ett litet bord på ikea här om dagen, satt de brevid med lite ljuslyktor sen flyttade vi soffan lämgre in mot "rummet" bort från bursspråket så nu känns de mera som ett litet mysrum bara..


Så nu sitter jag här med laptopen i knät, ljustända brevid, en te kopp...

Vi har besök, Henke kom efter jobb och vi åt då han kom. Nu spelar han och linus tv-spel..


ja vill ha mina nya glasögon....

Av mly - 2 november 2009 19:44

Tänkte jag skulle visa en bild på ett av mina nya par glasögon.

Hittade ingen bild på dom andra.

  

Dom hittade jag direkt, dom trivdes ja jätte bra med.

De andra paret har en brunbågade sen båge runt hela, dessa ha rju bara båge runt ovan och nedan sidan. Sen har dom lite mera mönster på sidan om.. och så är dom lite ljusrosa på kanten.. 


ja tror de blir bra.. Hoppas jag!

dfd

Av mly - 2 november 2009 15:28

Jaha då var det bestämt!

Glasögon är beställda.. Om 2 veckor kommer mina 2 nya glaces..


var på synundersökning idag. Jag använder inte ens mitt vänster öga för att titta med.. Hm.. Så de var väl inget att diskutera. Fick hjälp att kika ut 2 par..


Dyrt men behövligt! :D


Efter jag vart där så hämtade jag Maya på dagis (Linus brors barn)

Vi åkte till Toys R Us och handlade lite leksaker, de blev ett hello kitty memo och lite PlayDoLera. Lite roligare när mnan har lite leksaker hos farbror och faster.. Nu har vi spelat Memo och nu gör vi figurer med leran....

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards