Alla inlägg under oktober 2009

Av mly - 23 oktober 2009 19:38

Igår blev ja lämnad ensam för att linus skulle till sthlm på kurs!

Middag fick jag hos Linus föräldrar ..snällt..


Åkte sedan hem och gosade med chanel..

Idag har de vart jobb och om ett tag kommer Linus hem..

Skönt har saknat honom...


denna helg är de vår jobbarhelg..

Då händer de inte så mkt mera förutom de

Av mly - 22 oktober 2009 17:31

Idag var jag ledig. Eller idag är jag ledig kanske man ska säga :)


Pratade med Sandra B på facebook och vi bestämde träff i Birsta för lite shopping.

Vi började med att hitta grejer til oss själva och sedan gick vi på julklapparna :)


Blev även en lunch på wayens.


Och ett besök på den nya leksaksaffären i stan :)


Nu ska ja kila in i duschen för ja har vart och solat så ja luktar sol haha :) eller brännt..

Sedan ska jag upp och äta middag hos Linus föräldrar..

Av mly - 21 oktober 2009 22:58

Idag finns de inte så mkt att skriva...

Ville bara säga Godnatt och sovgott!

Av mly - 20 oktober 2009 20:07

Köpte en bok idag på jobbet.

Rädda Felix...

Sån därn bok man inte kan sluta läsa....

Ska börja nu..

  

Av mly - 19 oktober 2009 17:42

Hipp hipp Hurra Hurra Hurra!

  

Av mly - 18 oktober 2009 12:01

Jag fick ju ett presentkort av Lasse&Gunilla när jag fyllde år. Ett sånt från make Up Store, smink lektion..


Passade på att vara där igår då vi skulle ut en sväng på kvällen. Hon som sminkade var super duktig! Jag fick en mörk lila sminkning med lite ljusare inslag. Försäökte fota igår, så ni kunde få se. Men de var svårt :) Men här kommer några bilder.


Resten av bilderna från festen igår ligger på facebook!

       haha denna bild ser så kul ut :) Men lättaste för att kunna se ögonskuggningen:)

Av mly - 15 oktober 2009 22:05

Fullt upp, har inte ens hunnit blogga:)


igår kväll had evi besök av Henke & Sandra. Killarna spelade tv-spel och Sandra och jag pysslade med armband och bakade chokladbollar.. Som vi sedan fikade =)


Idag har vi jobbat massa hela dagen..


I helgen är vi lediga, niiiice!


imorgon kväll är vi bjudna till freddi & annika på goo mat..

Av mly - 13 oktober 2009 15:24

Haloj då..


Igår imorse åkte min älskling till sthlm, jag åkte till jobbet och jobbade hela dagen. Efter jobbet åkte jag hem och gossade med Chanel och sedan upp till Linus föräldrar, där fick jag god mat och lite vin.. Man känner sig alltid SÅ välkommen dit. Och de känns inte konstigt alls att åka dit utan Linus :)


Jag sov kvar hos dom i och med att Linus var borta över natten, varför sova ensam när man an sova hos dem :)? hehe..Jag sov i Linus gamla rum=)


På förmiddagen idag har Gunilla och jag vart och plockat svamp. Det var riktigt kyligt idag, bara 2 grader, så jag tog på mig min tjocka vinterjacka, trodde ja skulle svettas ihjäl, men de var helt lagom.


Vi hittade endel svamp, mest trattisarm ja hittade även 4 gula kantareller. Så nu har ja rensat allt och lagt de på torkning. Mums ...


Här kommer några mobilbilder ifrån dagen:)


      

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards