Alla inlägg den 5 oktober 2009

Av mly - 5 oktober 2009 19:41

Idag köpte jag en ny mascara åxå, läste på Romanique´s blogg att hon tyckte den var bra. jag var nästan i behov av en ny mascara så jag tänkte jag skulle prova denna. Den var ganska dyr (tycker ja, 220:-) Men är den bra så ..why not :)

  


Så här står de på fiberwig.se om mascaran


Fiberwig består av två typer av supertunna nylonfibrer; ett kort och ett långt. Dessa sammanflätas för att skapa en lätt och mjuk hinna över dina fransar. Vid extra applicering byggs dessa fibrer på. Resultatet blir naturliga fransar med extrem längd!


Fiberwig ger långa och separerade fransar utan klumpar. Mascaran sitter hela dagen utan att flaga. Den speciella borsten jobbar med fibrerna och separerar varje ögonfrans. Den unika inkapslande formula varken smular eller kladdar.

Av mly - 5 oktober 2009 18:35

Idag har jag vart ledig. Vaknade klockan 11, skönt! Länge sedan jag sov så länge. När ja hade gått upp märkte jag att linus glömt taco chipsen till hans lunch. Jag gjorde mig klar och åkte till Birsta och lämnade dom till han. Gick ett varv i BirstaCity åxå. Blev en present till mamma och julklapp till morfar, linus och pappa åxå!


Efter de blev de storhandlning.


Nu på eftermiddagen har jag grejat med julklapparna och presenterna.

Har även kokat ihop lite kalops. Nu är de klart och väntar bara på att Linus ska komma hem!

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards