Alla inlägg den 4 oktober 2009

Av mly - 4 oktober 2009 09:56

Helgen springer förbi, allt går så fort.  Vi har haft en ledig helg. Mycket skön!


vad har vi då gjort i helgen, igår tog vi de lungt på förmiddagen sedan vid 2 tog vi oss ner på stan åt en lunch på wayens coffe och sedan letade en present till min mamma.


Åkte sedan med fina blommor  och tände ljus på Linus morfars grav, han skulle fyllt 75 år idag.


Igår kväll blev de middag på Tandoori, med Mattias och Carina. Super gott, denna gång lyckades jag få mat som jag kunde äta, sist vi var där var de alldeles för starkt. Efter Tandoori gick vi mot Invito där de blev en strrawberry daiquiri för mig och carina. Vi fick sitta i VIP rummet, allt annat var fullt :)


Idag ska vi ha en slöar dag. Ska ta och fixa lite frukost och sen ska vi kika på The Proposal ..


Hittade två skit snygga armband på nätet igår. En kommer från Leshop.se

den andra minns ja inte nu vilket är super dumt då ja antagligen ville beställa dem. Men ja har bilder sparade :)


    


Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards