Alla inlägg den 8 oktober 2009

Av mly - 8 oktober 2009 17:31

Torsdag, veckorna springer inväg. men idag vet jag att de är torsdag i alla fall. Trodde ju att de var igår men icke.


idag skulle jag ha plockat svamp med Linus mamma, men hon kännde sig inge bra. det var synd! var super skönt väder för svamp plockning idag. Hoppas de blir av framöver, ja vågar mig inte ut själv här i skogarna då ja inte hittar alls.... =/


Istället tog ja mig en prommis, hamnade på stan och handlade lite flera julklappar :) haha helt sjukt men jag är nästan klar, typ bara Linus kvar! :D Känns jätte skönt. Dom dagar man har ledigt i dec slipper man trängas runt bland stressiga julklapps köpare, de gör ja ju på jobbet så de räcker. Så blir skönt att kunna göra annat då!


Nu la ja mig på soffan ett tag blev jätte yr..?!

hmm kan kanske bero på att ja inte ätit så mycket idag en skål med yoghurt.. Men va inte så mycket mera hungrig..


ska ligga här i 1 timme till sedan ska ja laga middag.

Det blir hemmagjorda köttfärsbiffar /köttbullar, kokt potatis stekt lök, och sedan en hemmagjord gräddsås..Givetvis lingonsylt till de:)

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards