Alla inlägg under juni 2009

Av mly - 11 juni 2009 11:50

Tack syster yster för fina ord, Älskar dig!

haha förlåt att vi sinkade dig i alla rummen, utan oss hade du ju vunnit allt !:)


Idag när jag klev upp (nyss) satt de en söt liten lapp när jag öppnade min laptop... I köket låg de en liten lapp till, på en chips påse, där det stod jag tänkte slänga den men de var fullt med kläder i soptunnan


haha


han är för söt min älskling

Av mly - 10 juni 2009 22:43

Tack för en underbar tid hos er.

det var super mysigt...

 Haha

Ja de blev träningsvärk, mest i ryggen

Plus några blåmärken på knäna efter alla kryp i tunnlarna:)


Jag hoppas vi ses snart igen!

Ni är välkommna hit....

Kramar till er ALLA

Älskar Er

Av mly - 10 juni 2009 18:32

Jag har tappat suget på att blogga...Vet inte varför...

Därför är de inte så mycket roligt att läsa...


Vi var i alla fall på husvisningen idag på södermalm.

Ett riktigt gammalthus, jag tyckte det var super fint!

Linus var inte lika överväldigad, men han gillade det också.


Men vi får se..

Av mly - 9 juni 2009 22:46

Nu är vi hemma igen..


Har vart mysigt i Eskilstuna.


Gjort massa mys och haft det toppen!


God mat och trevligt sällskap:)


Har några dagar lediga nu innan vi ska jobba igen.


Imorgon väntas husvisning, tillsammans med 60 andra tydligen!

*poppis hus*

Av mly - 8 juni 2009 16:33

Av mly - 7 juni 2009 19:59

Student 2oo9


Gårdagen var jätte bra, trotts regn, hagel och lite kyla....


Davve var så fin och skötsam :) det gillar storasyster, man är ju som en lillmamma....


Kommer att komma massa bilder när vi kommer hem.. Linus fotade nog 400 bilder igår ...


Idag har vi åkt till Västerås, hela familjen har lekt på arosfortet (typ som BodaBorg) fast modernare....


När vi kom hem, så grillade vi grillspett. Nu är LInus och Davve o bygger på hans dator fortfarande blir riktigt bra.

jag och resten av syskonen slappar..


Imorgon ska Linus o ja luncha med min kusin.. sedan ska vi träffa sussi och lilla elvin för en fika..


på tisdag åker vi hemåt, ska på visning på ett hus på onsdag:)

Av mly - 5 juni 2009 20:48

Vi är i eskilstuna nu vi..Kom ner igår kväll..

Idag har vi vart och shopapt i hälleforsnäs, jag hittade massa grejer, 5  linnen -tischor, jeans, 2 kläningar, 1 cardigan mm... linus hittade 1 par strumpor=)


sedan har vi tagit de lungt hemma.

linus o davve håller på att bygger en dator till davve i källaren..


mamma ja o isa, var just ute och gick lite... skönt!


Nu ska vi bara slöa..


Imorn är det davves student! skoj!

Av mly - 3 juni 2009 20:45

Till Santo och Annika


Jag kan tyvärr inte lägga upp receptet på mina bakverk...

Men sök på typ tastelin, på " RockyRoad" så hittar ni dom.. :)

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards