Alla inlägg under juni 2009

Av mly - 21 juni 2009 21:24

 

Fick ett super gott bröd av Linus mamma.

Man tror inte att det ska vara så saftig som den är.

Detta är mitt favorit bröd nu:)

Måste ta en bit till.

Bra att den är nyttig åxå!!

Av mly - 20 juni 2009 12:05

Mycket trevlig midsommarafton igår. Var hos Linus föräldrar, där åxå micke, marina, maya och Harriet och Hans- erik var.. Vi åt mycket god mat och lekte lekar, Lasse vann. Jag är och linus kom på delad tredjeplats. det bra bra Mly :)


Vi satt ute hela kvällen, med infraväme såklart.... Åkte hemmåt vid halv2..


idag är de faktiskt lite blå himmel,de var länge sedan..


Ska upp och hämta vår bil hos linus föräldrar och kanske få smaka lite gubbröra som jag var sååå sugen på imorse...

Av mly - 19 juni 2009 09:20

jag vill önska alla en trevlig midsommar:)

Av mly - 18 juni 2009 18:21

Nu är de 1 vecka kvar till min semester. Nöästa helg ska tillbringas med min vän Friday, vi ska ha de skoj och äta god mat och sedan bjuder söndagen på en roadtrip till stockholm, då tjejer och en bil, mot sthlm :) hur ska de sluta! haha


sedan är de ju gatufesten veckan därefter, vi har köpt VIP biljetter till lördags kvällen, ska gå med Linus familj! Blir skoj, då ser man ju jätte bra till scenen åxå plus god mat !


Nä nu ska ja återgå till matlagandet!

Av mly - 17 juni 2009 23:04

Min vän, Annika köpte sådana på DNA i våras, tidigt, typ april.


jag letar o letar efter ett par, men hittar inga. Jag vill ha sånna. Dom är så snyggaaa...


har hittat ett par liknande nu på nätet, eller på teamsportias hemsida, men de ser ut att vara i läder.. Men kanske ska kika på dom efter jobbet imårn!?


Men ser någon nåra på internet eller i nån butik, säg gärna till!

Av mly - 17 juni 2009 22:17

Haha Virre, nä man kan inte äta den. men de kanske lät som de :)

Den luktar super gott, ger glans och den är även värmeskyddande!

Av mly - 17 juni 2009 14:46

idag är jag ledig...

Vid halv 12 knallade jag ner på stan.. hittade lite små grejer på REA.. eller små grejer, en söt top på MQ och en finstickad tröja åxå, på Åhléns blev de ett par chinos.. pÅ kicks köpte jag en god grej till håret. Mm...


Köpte mig e tunnbrödrulle sedan gick ja hem.. nu ligger och i soffan o tar de lungt, men ska nog sätta på lite musik och städa lite!


Blir alltid mycket besökare på bloggen under midssommmar, för alla söker på midsommarlekar som jag skrev om förra året ! haha

Av mly - 16 juni 2009 22:07

Efter jobbet idag åkte vi på husvisning på södermalm, super fint hus!

Vi är mycket sugna på det... Återkommer med information:)))


Sedan åkte vi på saffran och åt middag med Linus föräldrar.. Såå gott! Så mätt...


Kom nyss hem..


Imorgon är jag ledig, nån som vill leka?? :)

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards