Alla inlägg den 1 juni 2009

Av mly - 1 juni 2009 21:10

Idag har jag handlat lite grejer till Linus kalas imorgon kväll och köpte lite nya blommor i och med att våra har dött. När jag kom hem satte jag mig ute i solen och läste två tidningar, en skvaller och sedan Leila´s nya tidning, super bra. Mycket goda recept och sen lantlig inredning och massa bra mattips!


Satt ute i kanske 2 timmar. Jag hann även tvätta 3 maskiner och all tvätt är redan torr, hängde allt ute. Gud vad de är skönt, nu i denna hetta torkar tvätten på nåra få timmar bara. Toppen.. Vid 3 gick jag in och städade i timmvis..Sedan bakade jag även mockarutor, några med kokos och några med strössel.. tills imorgon då..


Lagade även mat, makaroner och köttfärsås. Men varken jag eller Linus äter nå mycket när det är varmt.  Vi äter barn portioner, så det blir massa matlådor, det är ju bra! :)


Nu har jag just duschat. Jag bytte pass med Arne imorn att jag börjar tidigt istället och jobbar till 5, istället för 12-7... Då kan jag hjälpa till här hemma lite innan alla kommer! Plus att ja själv hinner komma hem innan gästerna :)


Vilken hetta det var idag, men de var liksom soldis och varmt. Vi hade nästan över 30 grader inne...

Av mly - 1 juni 2009 10:36

Detta trodde jag aldrig skulle ske :)

Igår kväll skaffade jag Emily Facebook!

Hhaha.

Blir nog skoj när man börjar fatta vad man har de till=)

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards