Alla inlägg den 13 juni 2009

Av mly - 13 juni 2009 22:30

Titta, vilken god saft vi köpte idag

 

Rekomenderas!!

Av mly - 13 juni 2009 13:53

Lediga i helgen..


Igår var vi hos micke och marina och maya och gjorde tacos. Det var smaarrens.. Vi spelade även spel, nu minns jag inte vad det hette men det var Marina och jag mot killarna.... Kampen mellan man och kvinna kanske det hette nu när jag tänker efter!


efter tolv tänkte vi promenera hemmåt, men det började de spöregna så vi fick skjuts, snällt!


Idag ringde Lasse och väckte oss, ja trodde klockan var super tidigt, men den var tydligen halv 12, då var de bara att kliva upp..


Vi har kikat runt lite på vårt hus vad som behöver göras osv, inför att en ny hyresgäst ska flytta in o så..


Tror vi ska till Birsta och leta present till Linus mamma idag.. Jag har gett de som förslag, men LInus verkar inte vara så peppad.. Men vi får se!


Ikväll blir det grilling,jag har just marinerat kött! ringde just annika för att kolla om dem ville grilla med oss, men hon svarade inte. Du jobbar säkert tjejen=)


Fortfarande ingen sol, vart är sommaren?


Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards