Alla inlägg under juni 2008

Av mly - 28 juni 2008 09:16

Var ju inte så mkt sol idag men men.. Det kanske blir en annan dag man vet ju aldrig. Men då kanske vi kan få lte gjort. Jag skulle behöva handla tejp och typ nåt billigt inslagspapper på IKEA, till mina tradera saker. Kanske blir en Birsta sväng då?=)

Anatar att Linus ej vill hänka på, han kanske hellre kan pilla med schemat som han var tvungen att göra innan tisdag..


Men änsålänge sover han, ja undrarom ja ska städa lite?

Av mly - 27 juni 2008 22:05

Gick ner på stan efter 19 mötte upp Veronica och vi inväntade Ida på Biteline, tacobuffé.. Gott gott. Men shittans vad man är mätt nu :)

Men det var en mycket trevlig kväll.. Dom är ju så gooa, alltså Ida och Veronica :)


Llinus har möte på jobbet men han bör väl komme hem inom 1 timme ifala..

Hoppas detta väder är imå¨rn me, då drar vi och badar och solar :)

Av mly - 27 juni 2008 17:15

ÄNTLIGEN


Då var det lite semester då:) Guuudars vad skönt..

Det firas lite imorgon med middag på nya restaurangen., Invito... Mysigt!


Ikväll ska jag på Biteline och de blir taco buffé med Veronica och ida hoppas jag :)


Linus klipper gräset nu och ja har just kommit hem från jobbet!

Ska nog slänga mej i en kall dusch tror ja..


hoppas detta väder håller i sig nu!

Av mly - 27 juni 2008 08:54

idag jobbar ja min sista dag innan ja går på en lite semester :)

Skönt.....

Nää nu ska ja fixa mej o glida iväg till Work..

bra väder idag iafal, hoppas detta väde rhåller i sig ett tag nu då:)

Av mly - 26 juni 2008 19:48

Varför dom alltid har de där äckliga snörena eller vad de är runt kasslern som ett nät typ??? Såå äckligt att ta bort, de typ skvätter kassler grejs över allt och så luktar kassler inge gott tycker jag.... WHYY???


står här i köket med datorn på bänken... tinar kassler och kokar pasta till min kasslergratäng ja ska slänga ihop tänkte jag... kanske ska gö lite sallad åxå...


Nä nu ska ja fortsätta me mitt...

Av mly - 25 juni 2008 18:45

Maya och jag for till Birsta en sväng.. Hon var jätte trött! Hon åt ju inte så mkt mat till lunch så hon var lite sliten. När hon såg Burman så blev hon lessen:( Stackarn... Maya eller Burman? jaa,, Äsch :)


Vi tog vagnen ner till BC sedan... Gick nåra varv, shoppades endat ett halsband på rea... 17 kr, jätte fint! ord 60 kr...Bra pris!


När vi sedan började gå upp mot giganten och bilen efter 16 så somnade maya i vagnen ville inte väcka henne så hon fick sova i vagnen ett tag inne på jobbet! Så vi var kvar till Linus slutade och tog med oss han med åxå...


Tog en isglass hemmma.. Sen kom Marina och hämtade henne!


Av mly - 25 juni 2008 14:22

Maya och jga lunchade med veronica på stan på Charm.....

Maya somnad enär vi gick hem..

Nu har vi busat hemma endel..

Och Marina kommer strax så ska vi byta bil så ja ha rbil med barnstol så ska maya och jag till birsta en sväng!


idag blir de nog storhandling åxå..

Kommer upp lite pics senare....

Nu ska ja busa vidare.. hon leker med papperstallrikar och plastmuggar :)

Av mly - 25 juni 2008 08:11

morgonpigg!

Har i två dagar nu icke kunnat sova. De roliga är att Linus kan inte heller de. Han var åxå vaken tidigt imorse när ja vaknade åxå, men ja tror vi somnade om efter de. Sen gick han upp strax innan halv åtta då var ja klar vaken. Sen gick jag upp när han åkte.


Så nu gör jag inget! Slöar framför nyhetsmorgon.. Maya kommer ifos snart så bäst att slöa ;) hehe....skoja!

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards