Alla inlägg den 3 juni 2008

Av mly - 3 juni 2008 22:53

då har vi kommit igång igen med lyxfällan avsnitten, kunde inte kika ett tag för förstärkaren var inte ikopplad. men nuså:)


wooken blev god hade grön curry i och kokosmjölk...


henke och sandra kom förbi och hejade för nån timme sedan åxå....


nä jag är rätt trött. Man kanske ska sova snart?


Mjoo..... ska bara läsa lte bloggisar först!=)


natitii

Av mly - 3 juni 2008 19:07

Phheew..

Nu har jag klippt gräset ute.

Det var jobbigt, för det var SÅ högt! Så det var väldigt trögt.

men nu är det klart.

men Linus får nog köra trimmern sedan. För längs huset kan man ej klippa!


När jag var på baksidan och klippte ser jag en lapp i trädgårdslandet som vi gjorde förra sommaren. där vi planterade rädisor och gräslök och flyttade rabarber som fanns förut, men som knappt levde. Nu när vi gjorde ett nytt land så tog sig rabarberna super bra, dom stora nu som dem aldrig vart förut! I alla fall, de stod en lapp i landet, PRIVAT! Undertecknat med ett namn.... 

jag blir så less....... varför dessa lappar hela tiden? Så barnsligt ja blir så trött!


jaja....


Linus skulle slutat kl 17.00 men de blev inte riktigt som man tänkt alltid, han kommer hem efter halv 9.....


Nu ska ja funderaa på mat.. kanske wok!

HET

Av mly - 3 juni 2008 17:07

Vilken dag. Så hett!

Har setat ute i solen och pratat strunt med grannen....


man fick lite färg idag med skönt....


veronica kom över åxå-- fikade lite...

Sen kom lasse åxå, han fick fika åxå men lite mackor åxå, han had einte ätit nåt idag. Ohh gud vad jag känner igen det där, inte ätit... :)


Nu har jag vart duktig och lagt upp lite stuffs på tradera men hlften är kvar..så jobbigt ju!!


nu ska ja kolla om tvätten är torr på altanen...

Av mly - 3 juni 2008 10:37

Goddagens....


Nu har man vaknat jag sov inte lika länge som igår i varjefall :) När hela dagens försvann! Var nog enormt efter trött.....


Jaja idag ska det tvättas sängkläder sen så är tvätt tunnan tom..


På eftermiddagen tror jag Veronica kommer över innan sitt jobb, blir kanske lite paj på altanen i solen? :D


Nu väntar frukost....



Av mly - 3 juni 2008 00:21

Nä nu har Linus snarkat länge nog brevid mej.
Bäst man krypér ner intill..

natti

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards