Alla inlägg under juni 2008

Av mly - 11 juni 2008 22:59

hej hå..

vilken lång dag=)

Jobbat sen direkt hem bytte om och for på student firande nr 1. Hos Carro=)

 

Det var mycket trevligt. Men de blev bara en kort visit!


Sen for vi till kovland där min pappas, tjejs, dotter tog studenten.. Massa folk var de som man inte träffat man alla var mycket trevliga...

 

Hanna är tjejen till höger som är Ingrids dotter då.

Tjejen till vänster är Susanna som Hannas kusin...

 

och pappas lilla Dag, hittade en kompis att leka med =)


Nu är vi hemma ifal och ska krypa upp i soffan och goosssa


Byyee

Av mly - 11 juni 2008 08:58

halåå..


jag tycker seriöst synd om studenterna här idag, vi har gråmulet, visst de är ok, men vi har även 7 grader ute..... Jag hoppas de tar sig!


Nää nu har ja massa att göra innan jobbet..Byeee

Av mly - 11 juni 2008 00:25

Detta händer just nu hemma hos oss :)

Chanel ligger i en El Giganten påse och myser

 


Jag har slagit in studentpresenter tills imorgon. Vi har 2 stycken vi ska uppvakta, skoj=)

 



och Linus ligger och spelar gta på ps3....

 

..................................................
..


efter vi ätit idg tog vi med oss Freddi bort till henke och kikade på matchen, kul att sverige vann. Om jag ska erkänna så var det faktiskt lite spännande:)


Nä nu ska jag nog hoppa i säng. Men måste gömma paketen så inte Chanel klöser upp dom under natten, inte kul när man har bråttom bort direkt efter jobbet imårn=)


natttiiii

Av mly - 10 juni 2008 20:40

Idag har 16 personer kommit till min blogg via google

när dom sökt på midsommarlekar :)

Coolt!

Av mly - 10 juni 2008 20:21

vilket väder det har vart idag, regnat iprincip hela dagen. Men nu är det sol :) Mitt på dagen var det helt svart ute, som om klockan skulle vara mitt i natten. men vi jobbade på...


Väl hemma efter 7 så kikade jag direkt på mina auktioner på tradera. När jag åkte imorse var det typ bud på 3 grejer när j kom hem hade ja bud på typ 9 grejer :) Jätte skoj.


Så nu har jag skickat vinnarmail till dom.


Ska laga lite mat åxå.. Linus kommer väl om ett tag!


ska slå in student presenter ikväll åxå..


Av mly - 10 juni 2008 10:08

Regn och regn och massa regn, men de är väl behövligt....

idag senare är det jobb som väntar!

Jag råkade sparka Chanel imorse i sängen när hon vill ligga nära mina ben=(

Stackarn.. Men hon verkar må bra!


Filmen igår, Stig Helmer i Alperna, vi såg faktiskt nästn hela filmen vilket är otroligt. Brukar se en kvart kanske. Men vi såg iafal tills 20 min från slutet=)


Nästa film vi ser vi vill ja kika på StigHelmer, Midsommar filmen, när han barn säger. Det kostade 500 kronor, älskar den frasen=)

haahaha


Nä nu ska jag äta frukost!

Tjingeling

Idga går mina tradera auktioner ut åxå.. Spännande, synd man inte är hemma och kan följa slutspurten :)

Av mly - 9 juni 2008 22:24

nu ligger vi i sängen, redan....

ska kika film..


tjaaoo

Av mly - 9 juni 2008 20:10

Här är nya picknick korgen som jag köpte igår.

Köpte även den rosa rutiga picknickfilten

Termosen köpte jag för nåra veckor sedan.

Men visst matcha allt bra?=)


Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards