Alla inlägg under juni 2008

Av mly - 6 juni 2008 09:58

Linus var inte hemma igår när jag kom hem från stan med frida.

han skulle tydligen ut med nåra från jobbet bara en kort stund sa han :)

och jag kan ju inte sova när han inte är hemma! Fattar inte varför.....


Försökte iafal ringa han efter 01 för att kolla ungefär när han skulle komma hem...

mobilsvar mobil svar hela tiden.. jaha de var ju bara att glömmma, försökte sova men icke.. men strax innan två kommer nån som försöker smyga in..haha....  Det verka blivit en del igår:) Får se hur han mår idag, sover givetvis fortfarande!!


Idag är det just nu 26 grader varmt, kommer bli en super vam dag.

Undra om man ska sätta sig ute i solen ett tag. På eftermiddagen ska vi ju på dop, Lilla Olivia:) Mysigt!

Av mly - 5 juni 2008 23:40

jag är trött.....


tror ja säger som min älskling brukar säga..


jag ska bara vila lite....

Av mly - 5 juni 2008 22:50

idag vare jobb som gällde, all day long!

Och det var 29 grader inne, hur varmt som helst. ..vår AC på jobbet måste var ur funktion.. Trror ja druckit ja 3 liter vatten idag! Och kissat desto mera iofs... men endå=)


Jag åkte lite tidiagre från jobbet och mötte upp Frida på stan strax innan sju..tanken var Afterwork på StadsHuset. Men när vi väl hittat en plats och satt oss, tok törstiga och hungriga fick vi vänta i alla fall 10 min innan vi fick menyn.... Vi kikade lite på de  typ 2 grejer man kunde äta för dom givetvis inte hade afterwork idag, så skulle vi kika på menyn... efter vi hade bstämt oss, väntade vi typ ja ja ljuger inte men i alla fall i 20 min minst på att få beställa, men ingen ko¨m så vi drog därifrån!!!!


gick till Olearys, där vi hittade skit tur med ett bord ute.. :)

fick beställa direkt och fick mat och dryck fort, mycket bra :)

drack nåra cider, som man pinsamt nog kände av!

Så är nyligen hemkommen..... Mkt trevlans var de !!


Nu ska ja spana mina tradera grejer och se hur de går :)

Av mly - 5 juni 2008 09:06

Shit, gick nyligen upp och shit vad det är varmt!! Försökt öppna fönsterna på glänt så vi har luft. Men de är ju detta som är negativft med husdjur som inte får srpinga ute, att man kna inte öppna och vädra=/


men men.. Nu måste ja fixa mej, ska åka på jobbet om 15 min MAX..


Av mly - 4 juni 2008 21:45

Linus kom hem efter 21 idag..sent.. men så blir de ibland.. så vi ahr grillat så ska precis till at börja äta, sent d eblir eller hur?+ mm i know...


jag är så hungrig att jag mår illa och är alldeles yr....=/

Av mly - 4 juni 2008 19:47

Billigt. Sprang in på Coop och köpte vindruvor efter jobbet, 5 kr förpackningen, super billigt ju! Köpte 2 paket... gottgottigottgott! :D


Sen kom jag just hem, lagt köttet i marinad och henke var just här och hämtade lite Lost :)


Nu ska ja slänga mej i duschen och invänta Linus. Alltså invänta för att äta, inte för att duscha nog för att det hade vart gossigt men blir lite länge och vänta i duschen dryga timmen :)


Tjjiing

Av mly - 4 juni 2008 08:45

nu har till och med jag börjat snoza :) tröttis som man är..

Nä nu ska ja fixa frukost att ta med till jobbet, mindre stressande att äta där konstigt nog.


ha en fin dga i solen....

Av mly - 3 juni 2008 22:53

då har vi kommit igång igen med lyxfällan avsnitten, kunde inte kika ett tag för förstärkaren var inte ikopplad. men nuså:)


wooken blev god hade grön curry i och kokosmjölk...


henke och sandra kom förbi och hejade för nån timme sedan åxå....


nä jag är rätt trött. Man kanske ska sova snart?


Mjoo..... ska bara läsa lte bloggisar först!=)


natitii

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards