Alla inlägg under april 2010

Av mly - 18 april 2010 15:41

Helgen har vart mysig.. Moa kom vid 4 tiden igår eftermiddag. Vi bakade muffins med rödavinbär i, dom blev gooa. Vi bjöd över Lasse&Gunilla på fika.


Sedan gick vi och handlade lördagsgodis och hyrde en film,Airbuddies.. Så mysig film! Vi lagade 2 rätters, förrätt, räkor, avokado, rödlök, creamfraiche, vitlöksbröd, citron. Varmrätt blev fläskfile med svampsås och pasta till de..


Idag har vi planerat vårt kök. Ska göra om framöver och man måste ju planera. Jag har kikat lite på vitvaror idag, känns som att de är min starka sida:)haha trotts allt mitt jobb ju!


Det som känns att de kanske kommer att bli är detta: (klicka för större bilder)


            

Det jag måste kolla upp bara är att kompakt ugnen, längts till vänster, matchar färgmässigt med inbyggnadsugnen, ser inte ut så på bilden. Är det inte samma måste de bytas ut!


Men vi får fundera på det. Till det blir de givetvis ett EPOQ kök, antaglingen GLOSSY vit... Spännande kul att planera.. :)

Av mly - 17 april 2010 10:28

Hmm idag snöar de massa, igår kunde man gå utan jacka.. Vilka kontraster!

Kvällen igår var i alla fall suuuper trevlig..

Strax efter ett började folk gå hemmåt.. Allt var perfekt! Måste göras om.


Idag har jag ont  i halsen, pratat för mycket? :) haha

Idag blir de en lugn dag, skulle ja tro. Ska försöka hitta glödlampor åt mina nya lampor som ja köpt till Sovrummet, råkade köpa med mig fel från IKEA igår. TYpiskt, tycker de alltid är så. SVårt med glödlampor..

Så här ser dem 2 nya ut i alla fall..


Nä nu ska ja göra lite frukost, på eftermiddagen kommer Moa hit..Då ska vi äta gott, kanske hyra film och bara ha de skönt..  

Av mly - 16 april 2010 09:16

Idag när jag är ledig så vaknade jag givetvis innan kl 08.00 Haha de är som ett skämt! Men det gör inget. Jag har så mycket tvätt hemma så de räcker nog till 3 maskiner:) Så bra att börja i tid. På eftermiddagen så ska ja träffa Annika i Birsta, mysigt .. Sedna ska ja handla till grillpartyt ikväll:) Vi ska stå för lite oxfile sedan ska vi ordna efterrätt, jag ska göra marrängswisch, tänkte ja :)


Imorgon, lediga båda två, härligt!

Imorgon eftermiddag kommer LInus kusin Moa hit, hon ska vara med oss tills söndag. Mysigt...


Nä nu ska ja börja dammsuga!

Av mly - 14 april 2010 22:06

.......på att uppdatera bloggen....


Jag såg nu på min omröstning som ja haft de senaste 100 åren ungefär, men i alla fall, att mer än hälften som läser min blogg känner inte mig:) Vad spännande.


Vilkla är ni?=) NU är de väl inte så många kvar då ja inte uppdaterar så ofta, vilket är synd!


Senaste veckan har jag möblerat om, jag har äntligen fått ett köksbord, kanske kan komma en bild till helgen :) Jag är så nöjd, känns jätte mysigt att ha ett köksbord.


 Nu jobbar jag 1 dag till sedan har jag 3 lediga dagar. Skönt... Då ska vi bara ha de skönt och så, tror ja..


Nä nu ska ja förbereda frukost att ta med till jobbet, ha rjust gjort matlåda till mig och linus tills imorgon åxå.


Efter jobbet ikväll var jag hos Annica, på inredningsparty, det var skoj. Blev 2 saker som ja inhandlade en jätte fin skål och sedan en hemlis...


Nae, ja känner mig super trött nu så kryper nog ner i sängen snart


natti

Av mly - 12 april 2010 09:37

Då var det dax att blogga igen då:)

Igår började grillsäsongen, vi grillade goood entrecot. blev underbart gott!

har jobbat senaste veckan som vart. Men idag är jag ledig.


Ska möte upp Annika i solskenet på stan och bsöka butik Annelie, som har så mysiga grejer.. Sen blir de väl en lunch. Hoppas parkbänkarna finns på stan nu...


denna vecka är min kort vekca, 3 arbetsdsagar.. kanske de blir fjällen till helgen om de ser ut att bli bra väder!

Av mly - 5 april 2010 13:12

Hoppas alla haft en toppen påsk!

Allt är bara bra med oss, har vart i Vemdalen över påsken, mysigt

Här komer en liten bild!

  

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards