Alla inlägg den 18 augusti 2009

Av mly - 18 augusti 2009 20:34

Hann med allt på listan, klippa gräs gick inge vidare då de regnade hela eftermiddagen och nu är gräset givetvis blött! :) Inte helt otippat.. Får klippa en annan kväll i veckan. Städade i stället trapphuset och hela lägenheten.


Linus och hans pappa har jobbat i lgh i källaren som vi tänkt hyra ut till nån student! Det blir jätte bra där nere. Jag lagade mat till dom, de blev kasslergratäng med annanas och ris till de. Dock lite för mycket ketchup i =/ men de gick bra endå..


Köpte 2 nya tee idag på Kahls åxå, en mango och en sort till som ja inte minns nu. Ska i alla fall dricka en av dom nu, ska nog ta en leverpastej macka åxå.. Nu är d ejobb i 3 dagar sedan 3 dagar ledigt!

Av mly - 18 augusti 2009 12:13

  • Städa trapphuset
  • Åka på apoteket
  • Handla spackel
  • Handla nya leksaker till Chanel
  • Klippa gräset

Imorse pratade jag med min farmor i telfonen, var super länge sedan vi hördes, men allt var bra med henne. Ska försöka att åka till mora nåt i höst, blev ju inget i sommras. Vill ju träffa både henne och pappa!


Efter farmor ringde jag ett samtal till, de jag fick höra av den personen gjorde lite lessen. Den personen har fått utstå så mycket de senaste åren, och det som hänt nu borde inte få hända denna person! Efter jag lagt på föll de nåra tårar från mina ögonoch ner över min  kind och jag kröp upp i Linus famn... Allt kommer att ordna sig för personen det vet jag, men tråkigt just nu!

Älskar Dig det vet du!

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards