Alla inlägg den 14 augusti 2009

Av mly - 14 augusti 2009 23:15

Halu, de börjar närma sig min stora dag :) det menas min födelsedag.. Jag är ju som ett barn när de gäller sånt! haha.. Jag har satt upp en önskelista på kylskåpet :)


Jag skulle vilja ha en sängstomme, har kikar runt lite på nätet på ikea och mio, har hitta några intressanta. Men måste kolla live också.

Men dessa är intressant. Vilken tycker ni var bäst av dessa?


nummer 1: (fråga mig inte vad de där svarta är brevid, de ska inte vara med)

 


Nummer 2:

 

Nummer 3:


Jag tror ja gillar nr2 och 3 mest. Gillar mörkt trä nu ja... Tycker de är super snyggt! Men 2an ser lite knas ut då vi har så tjockmadrass, ser ut som om att man bara ska lägga på den, då kommer sängen bli tok hög... hmm.. Måste kolla live!


Idag efter jobbet fick ja skjuts hem av Jonas, snällt.. Maten hade Linus klar när ja kom hem. Efter maten åkte vi iväg en sväng på selånger marknad. Hittade inte så mycket, lite brända mandlar eller var de heter :) Men träffade linus familj där, så de var skoj!


I helgen är de jobb jobb o åter jobb som står på schemat, annars rätt lungt tror ja.


Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards