Alla inlägg under juni 2007

Av mly - 10 juni 2007 09:51

En bild säger mer än tusen ord. Här kommer Student veckan 2007 i lite bilder........

Av mly - 9 juni 2007 11:33

Uscha när jag vaknade imorse var de 28 grader inne, det är varmt... 27 ute typ!! Chanel håller på att svettas bort typ.. stackarn!! vet inte vad jag ska hitta på idag, känns som om ja ska sola så tröttna rja snart på solen tills turkiet ju!!! :) ska börja tvätta åxå snart, de kläder vi ska ha med oss. Linus jobbar sin sista dag idag,s en semester:D wiie


igår kväll efter emils student så satte vi oss i hamnen på en filt med kalle veronica o oscar, drack vin åt ost å kex, sen kom snuten! Men faktiskt inte fram till oss utan dom höll sig till dom stup fulla studenterna som var en bit bort!=)



Av mly - 8 juni 2007 17:19

Älskling kom hem nu, saknar dig! håller på att fixa mig så ska vi iväg på Emil´s student. Chanel ligger i fönsret o kikar ut!! Jag flgar massa på axlarna=/ men men=) måste fixa mig nu....

Av mly - 8 juni 2007 09:40

God Morgon!


Studenten år så grymt långdraget här i sundsvall i och med att det sprider ut sig på 3 dagar. Tycker man inte gör annat än att fira! Men de är kul=) Idag är det i alla fall sista student dagen och idag är det Linus kusin, Emil som går ut!


Lika fint idag som på dom andra dagarna, härligt! Man får en bra grund för turkiet! Ska strax iväg och äta lunch med Gunilla(linus mamma) och sen linus kusin Moa och hennes familj. Det blir gott!! Struntar nog i frukosten! Nästan mätt forfarande efter tacosen igår hos Rune. Ja tror att Veronica åxå är mätt idag, inte sant??;)

Av mly - 7 juni 2007 08:16

helloo... Nu är klockn mycket tidigt på morronen, men men vad gör man inte! Var tvungen att köa utanför polishuset imorse för att se om ja hinner få ett pass tills vi åker till turkiet på onsdag morron. Men det hann ja inte! SÅ ska fixa ett profisoriskt pass på Arlanda på tisdagen istället. Typiskt!! Men men, resa blir det ju iafal . Ska bli så härligt!! *läängtar*


Idags ka jag å veronika och säkert kalle med, kika på Runes student. Eller Gratta kanske man säger! Linus jobbar till 18.00 så han är med ikväll!! Kul=)


Det är kanon varmt redan nu så de blir nog en kanon dag! Ska kanske ringa veronika och se om hon vill solas lite med mig och kanske äta i hamnen, men hon blir nog inte så glad om ja ringer nu iofs.... hmmm...! Ringer sedan. Nu ska ja väcka Linus, ja köpte nybakt bröd påvägen hem från polisen imorse, så de blir gott!


Nu kommer den ständiga frågan, vad ska man ha på sig ikväll då? På studenten?? Hrrrrm.....denna klänning kanske? Mjja, vill ha =P

Av mly - 6 juni 2007 22:47

hej hej kom just hem och man är så mätt som alltid när man ätit mat hos gunilla och lasse! =) idag grillade vi. marina Micke och Maya var åxå där.....

Imorgon ska jag till polisstationen kl 08.00 måste ju ordna pass, om vi nu ska till turkiet nästa vecka!! Paniiik!!


Hare fint=)

Av mly - 6 juni 2007 10:15

Måste bara visa en så häftig bild på Chanel!=)

Cool va?;)

Av mly - 6 juni 2007 10:08

hej hej!

I Helgen så var Linus och jag i Eskilstuna och hälsade på min familj och mina kompisar. Det var jätte kul! Hade kanon tur med vädret med, satt ute och solade så vi brände oss åxå=) Men skönt att få lite färg!=)

Linus och jag busade åxå med mitt gudbarn, Joakim. Han har blivit så stor, det går så fort nu ju!


Nu måste ja äta nåt, ja är så hungrig!

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards