Alla inlägg den 12 juni 2007

Av mly - 12 juni 2007 08:24

Hej! Helgen har vi haft fullt upp på. Linus fick semester och det firade vi med att grilla i lördags kväll med kalle å veronica. Sen gick vi på bio och såg ocenas thirteen tror ja den hete!! Kanon bra!!! Se värd till tusen.


På söndagen hade vi ett ganska så stort projekt på gång eller inte jag me, linus och hans pappa å linus bror micke. Jag satt med Chanel på en filt å kikade på. Det är ju så här att vi ska bygga en altan på bak sidan av garaget, så vi började med att fälla en björk som var sky hög!!! Slutade kvällen med att inviga vår nya grill : ) det gick bra.


Igår var vi och shoppade virke till altanen och även ett skit snyggt altansbord, jätte stort:)Linus köpte även till mig 3 krukor jag ska plantera blommor i och ställa där , ja fick även 2 stycken jätte fina prydnads fåglar som ska få bo på altanen. Det ska bli jätte ul och fixa i ordning där sedan. Men det ska fixas efter turkiet.


Idarg far vi!! Kl 12.11 går tåget till arlanda. Ska fixa ett profisoriskt pass åt mig sedan ska vui sova över på arlanda och klockan 07.20 går flyget till alanya....... wiiiiiiee...


Vill önska er alla trevlig vecka och vi höres igen om 8 dagar! här kommer lite bilder från helgen =)


Pussss & Kraaaaaam

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards