Alla inlägg den 24 juni 2007

Av mly - 24 juni 2007 10:41

Härligt, man vaknar upp och det är kanon väder. Men det är fortfarande kallt i luften. Här i Norrland verkar de inte finnas någon värme eller den gjorde väl sitt under student veckan:)

Ja hör Chanel busar med linus i sängen när han försöker sova. Hon biter han i fötterna och vill brotta sig in under hans täcke;) hihi tur att jag slipper väcka honom ifala*ler*


Jag har ont i ryggen från igår, när vi byggde ett trädgårdsland på framsidan och körde massa jord och grävde en hel del. Men men!


Idag fyller Gunilla åår, så vi ska dit och äta. ikväll tror ja.... Ska strax ringa Micke å¨Marina för att kolla vad vi ska ordna för de hon önskar sig får vi inte tag i förrän nästa vecka! Så¨hon får väl nån blomma idag eller nåt...


Nu ska ja springa in å bråka med dom i sovrummet =)


Puss på er

Av mly - 24 juni 2007 00:16

Hej Hoopp...

Hoppas alla haft en bra midssommmar. Det har vi. Igår var vi i Oscars stuga på Tynderö. Det var ehlt ok, kom dit vid 15.00 grillade lite osv, efter 2 drinkar kok jag på att vi inte orkade spva kvar där ute så jag slutade dricka och körde sedan hem vid 23.00 alkoholhalt 0.0000, : )
idag har kalle å veronica vart här och grillat.. det var gott !! Veronica och jag gjorde en mumsig efterrätt sedan, marrängswish medans killarna spelade wiiiiii...


Här kommer lite bilder från midsommar helgen!!


En extra stor hälsning till familjen i e-tuna för ja vet att mamma å pappa just lärt sig att kika i min blogg;) Pusss saknar er me

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards