Alla inlägg den 20 mars 2010

Av mly - 20 mars 2010 17:12

Gick hem till sandra strax efter kl 10 imorse, vi knallade ner mot stan och handlade lite garn och såna därna pinnar man stickar med..

Gick in på Body in Motion åxå och köpte en kalkonsallad, mycket god..

Vi gick hem till henne och jag fick en lektion i stickning. Jag ska sticka ett par tofflor, tänkte jag=) Sandra var väldigt duktig att lära ut, hon borde bli sylärare:) Nu när ja sitter hemma och ska fortsätta känns de genast jätte svårt, ser inte direkt någon toffel i alla stickningar här, men de kommer nog..


Vid tjugo i 3 började vi dra oss mot ego där vi skulle köra nåt slags MIX pass.. typ 6 olika pass i 1, där man får prova på olika pass. De enda ja fastnade för som ja aldrig kört var AstangYoga eller vad de heter, tänkte prova de igen på torsdag. Verkade jätte härligt..


Nu är ja hemma, helt slut... träningsvärk från body pumpen igår har jag också!

Ska ta och göra mig klar om ett tag för en mysig middag med älsklingen på Mezoyo.... yuumie

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards