Alla inlägg den 28 september 2009

Av mly - 28 september 2009 23:13

Trodde ja skulle hinna träffa Linus innan ja skulle sova. Men icke...

han bara jobbar o jobbar, inte hemma än=/


Ses på torsdag kväll då älskling..bye bye

Av mly - 28 september 2009 22:12

ja men detta verkar ju inte gå.. Min packning är körd! ja får inte i allt i den mindre resväskan. Hmm brukar gå bra med den annars, förstår inte vad som tar så stor plats är de 4 par skor, eller 2 par jackor eller 5 leggings eller 2 mindre väskor? och än är de inte klart.


Ser de dumt att ta den största ja har?

Ja de gör de nog, är ju endast borta 3 dagar, 2 nätter.. Hmm..


Veronica skrev just till mig på FaceBook


Veronica Sundquist

Men Emily! Haha :] Tjejen som gav packningen ett ansikte ;]
 
kanske stämmer :)
Nu måste ja packa om, eller kanske packa ur!
Av mly - 28 september 2009 10:24

Våran helg har bestått av jobb. I lördags kväll efter jobbet, så var vi på skaldjursbuffe på lörudden. Det var mycket trevligt och mycket gott!


Natten till söndagen sedan fick jag så ont i magen och mådde så illa, så var tvungen att sjukanmäla mig på jobbet=/ Frammåt kvällen gick de mesta över idag känns de nästan som vanligt! Skönt..


Idag är de jobb som gäller. Och imorgon ska jag till sthlm på en utbildning! Kommer hem på torsdag kvälll.


Nu måste ja gå och stäng av duschen, efter att Chanel duschat. Hon står och Mjauar¨på mig här!

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards