Alla inlägg den 2 september 2009

Av mly - 2 september 2009 18:55

Har vart lite dålig uppdatering på bloggen sista dagarna. Men har jobbat så mkt så har inte orkat imorron går ja in på min 7 dag i sträck, kanske inte låter så mycket men ja har vart förkyld så länge så de känns i kroppen. Nu börjar förkylningen ge med sig vilket är skönt. 2 dagars jobb till sedan är de semester i 2 veckor i Turkiet!


Efter jobbet idag började ja plocka fram de vi ska ha med oss. De blir en del, just nu har ja lagt fram 13 underdelar (kjolar och 2 par korta shorts) jag har även med mig 5 klänningar. Hahha, ja har ju i alla fall att välja på.


Linus får istället ta med sig lite mindre ;) ja måste ju få plats med mitt!  Näärå skoja bara :) har packat ner 14 tshirt till han med . Snäll ja är..


Ingen resfeber än, kommer väl på fredag kvällen när ja ska sätta mig i lugn o ro i soffan med lite vin. Chanel ska bort på semester åxå, hon ska till Ingrid. Mysigt för katten. Jag var och köpte en transportväska idag, har haft bur tidigare men den sparkade linus in i väggen engång när vi skulle försöka få in chanel i den. den avr inge bra! Nu köpte ja en väska, tror de blir bättre.


Nä nu ska ja kolla Facebook :)

Sen laga mat



Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards