Direktlänk till inlägg 16 juni 2008

Resultatet från shopping rundan

Av mly - 16 juni 2008 16:22

Hej!


Hämtade Veronica och vi styrde kosan mot Birsta. Började på översta planet, de vill säga att kläder mm... :) Gick ta en paus efter halva och äta på Charm, blev pasta sallad för min del..


Gick sedan vidare och jag shoppade på MQ.

En söt bondelid luvis som jag länge kikat på.

 

hittade även ett par PepeJeans där

Det som var så bra med jeansen att de är storlek 28 på längen, jag har aldrig haft ett par jeans som passar direkt när man köper dom. men dem här är toppen!! :) mee like...


Gick vidare till Veromoda där Veronica tipsade mej om en tunika/linne som hon själv har åxå, som är toppen fin. Så blev en sån me då=)

 

perfekt med snörning i midjan så man kan dra åt liksom :) Annars har man ju en förmåga att se väldigt stor ut i såna därna "icke åtsittande kläder" :)


LdB hade nån special edition på tvål, luktade hur gott som helst. Även att de är shimmer i :) Måste säga till Linus att den bör han väl inte använda kanske ;)

 


och mitt ärende idag var ju att köpa en klocka !

hittade en super fin

 

Så där då... Det var allt för idag! =)


var även in på Boom och Fabriksbutiken men där inhandlades de inget.

Nu har vi planerat midsommar lite också, de känns bra.


På onsdag ska Veroncia och jag åka och handla allt.

Sen tillagar vi de på fredagen.. Blir buffé, gott!!


Nu ska ja ta och äta nåt, kurrar i magen jue.. de var vl all shopping som gjorde de ;)

 
 
Veronica

Veronica

16 juni 2008 16:34

Tack för idag!
Jag längtar redan efter maten på fredag :D

http://ceekay.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mly - 19 augusti 2010 10:02

Semestern är äntligen här:) har haft drygt 1,5 vecka.. skönt.. har vart på Kreta 1 vecka och på ett bröllop i sthlm..   Nu väntar en dag hemma sedan blilr de GBG i 3 dagar.. nästa vecka är de min 25 års fest så de kräver mkt planering...   Nu...

Av mly - 27 juli 2010 18:33

500 gram  kassler 2 st  äpple(n), i tunna klyftor 1 st  purjolök(ar), skivad 1,5 msk  Milda flytande margarin 2,5 dl  Milda Mat 1 st  vitlöksklyfta(or), pressad 1 krm  vitpeppar, malen 1,5 msk  Milda...

Av mly - 25 juli 2010 22:35

Här Gunilla kommer receptet! :) Asiatiskt kycklingsoppa Antal portioner: 4 Ingredienser 2 2 st schalottenlökar eller 1/2 gul lök1 1 msk raps- eller olivolja2-3 2-3 st kycklingfiléer1 1 msk finhackad ingefära1 1 tsk sambal oelek8 8 dl vatten1 1 tä...

Av mly - 25 juli 2010 12:29

Är det någon som vill ha recept på någontong får ni Hojta till :)   Tacos Nasi goreng med ris Kassler&purjolöksgratäng med potatis Carbonara med bacon och broccoli med pasta Asiatisktkycklilngsoppa Potatisbullar med bacon Lassagne och...

Av mly - 14 juli 2010 18:04

Idag har jag vart ledig. Jag åkte och hämtade upp Moa (linus kusin) och vi åkte och köpte sallad och åkte till kubenbadet och badade och solade. Härlig dag.. Var där enda till kl 16.00.. Jätte mysig dag!   Efter det åkte jag och handlade lite mat...

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards